مهندسی معکوس: ارائه خدمات توسعه نرم‌افزار امن برای جلوگیری از مهندسی معکوس سیستم‌های شما و ارایه راهکارهای بسیار مفید

تست نفوذ: ارائه خدمات تست نفوذ سیستم‌ها بر اساس چهار سطح امنیتی OWASP ASVS

ارائه خدمات  و راهکارهای امنیتی برای نرم‌افزارهای سازمانی و ارائه خدمات  و راهکارهای امنیتی تست سفید (امن‌سازی نرم‌افزار)

ارائه خدمات  و راهکارهای امن‌سازی نرم‌افزار

ارائه خدمات توسعه نرم‌افزار

ارائه خدمات استاندارد مدیریت امنیت در سازمان ISMS :

 Information Security Management System

ارائه خدمات اخذ استانداردISMS به شرح ذیل:

مشاوره و تشخیص صحیح نیاز سازمان (با همکاری تیم‌های تخصصی دیگر)

بسترسازی و ایجاد آمادگی سازمانی-مدیریتی (با همکاری تیم‌های تخصصی دیگر)

مطالعه سازمانی و تهیه اسناد ISMS (با همکاری تیم‌های دیگر)

اعمال مستندات تهیه شده در سازمان (مدیریت سازمان)

درخواست از مراجع بین‌المللی جهت بررسی سازمان و اخذ استاندارد

ارائه گواهینامه امنیتی نرم‌افزار:

ارائه گواهینامه امنیتی نرم‌افزاربه عنوان نماینده OWASP (معتبرترین انجمن بین‌المللی امنیت نرم‌افزار و وب) در ایران و همچنین نماینده ISSECO (کمیته بین‌المللی مهندسی نرم‌افزار امن) در ایران، علاوه بر همکاری تخصصی با ISC2 (موسسه اعطا کننده معتبرترین گواهینامه‌های امنیتی) و ISACA (دومین موسسه معتبر گواهینامه‌های امنیتی) تحت نظارت شرکت اعتباران و با مدیریت جناب آقای مهندس عابدی

ارائه و صدور گواهینامه امنیت نرم‌افزاری شما بر اساس استاندارد OWASP ASVS و OWASP Testing Guide و همچنین لیست OWASP Top 10 و همچنین بر اساس اصول مهندسی نرم‌افزار امن ISSECO، بر اساس سطح کسب شده (۱ الی ۴)

ارائه خدمات مشاوره جهت کسب گواهینامه امنیت فردی:

چنانچه پرسنل شما قصد کسب گواهینامه‌های CEH، CISSP، Security Plus و دیگر گواهینامه‌های امنیتی دارند، تیم  مجرب اعتباران شما را راهنمایی کرده، منابع آموزشی در اختیارتان قرار داده و برای شرکت در آزمون ثبت نام می‌نماید. همچنین بسیاری از این گواهینامه‌ها نیازمند تایید یک فرد دارای گواهینامه هستند که این مهم نیز توسط ما قابل انجام می‌باشد.

این مدارک بسیار مهم و معتبر هستند، به عنوان مثال دارندگان مدرک CISSP به عنوان معتبرترین مدرک امنیت اطلاعات، در دنیا بالاترین نرخ دستمزد انفورماتیک را به خود اختصاص داده‌اند. (سالیانه ۱۱۰ هزار دلار)

اعطای گواهینامه مهندسی نرم‌افزار امن:

با همکاری ISSECO و شرکت اعتباران امکان برگزاری آزمون‌های مختلف این موسسه در ایران و اعطای گواهینامه مهندسی نرم‌افزار امن به برگزیدگان آزمون‌ها فراهم شده است. لازم به ذکر است که شرکت اعتباران بسیاری از سوالات مطرح در این آزمون‌ها را نیز طراحی نموده است.

آموزش امنیت:

شرکت اعتباران خدمات آموزشی امنیت اطلاعات را با بیش از ۵ سال سابقه در این زمینه ارائه می‌نماید:

آموزش عمومی امنیت ( SecurityPlus):

این دوره مناسب افرادیست که قصد یادگیری امنیت عمومی سیستم‌ها را دارند. در صورتی که افراد مربوطه مدرک کارشناسی کامپیوتر یا انفورماتیک داشته باشند، دوره بسیار سریعتر برگزار می‌گردد.

زمان پیشنهادی این دوره ۴۰ ساعت می‌باشد.

آموزش رمزنگاری:

این دوره مناسب افرادیست که آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری و گاها آشنایی با امنیت سیستم‌ها را دارا هستند، ولی با اصول رمزنگاری و زیرساختی امنیت آشنایی چندانی ندارند. این دوره علمی و تخصصی است و برای افرادی که در حیطه امنیت کار می‌‌کنند ولی تخصص کافی ندارند اکیدا توصیه می‌گردد.

زمان پیشنهادی این دوره ۱۰ ساعت می‌باشد

آموزش مدیریت امنیت:

این دوره مناسب مدیران امنیت و انفورماتیک سازمان‌هاست. در این دوره اصول مدیریت امنیت از جمله مدیریت ریسک، مدیریت نسخ پشتیبان، امن‌سازی بستر و نرم‌افزار و غیره ارائه می‌شود.

زمان پیشنهادی این دوره تنها ۱۲ ساعت می‌باشد


آموزش توسعه نرم‌افزار امن (مناسب برنامه‌نویسان سازمان)
:

این دوره فشرده برای برنامه‌نویسان سازمانی، باعث خواهد شد تا برنامه‌های آنها اصول پایه امنیتی را در بر گرفته، معضلات امنیتی را تا ۹۰٪ کاهش دهد. برنامه‌نویسانی که پس از گذران این دوره نسبت به ایجاد سیستم‌های اطلاعات اقدام می‌نمایند، در مقابل نفوذگران مبتدی کاملا مصون هستند.

زمان پیشنهادی این دوره ۱۰ ساعت می‌باشد

علاوه بر موارد فوق خدمات آموزشی امنیت اطلاعات در سطوح بالاتر و تخصصی نیز به علاقمندان ارائه میگردد.